Dacă aplicația de e-mail pentru Android nu se mai actualizează, probabil că aveți o problemă cu accesul la internet sau cu setările telefonului. Dacă aplicația continuă să se prăbușească, este posibil să aveți un manager de activități prea restrictiv sau să fi întâmpinat o eroare care necesită ștergerea memoriei cache a aplicației și resetarea dispozitivului.
Cum îmi repar e-mailul pe telefonul meu Android?
Cum să remediați e-mailul care nu funcționează în aplicația Android Mail
- 1 Asigurați-vă că sunt conectat la Internet. Una dintre cele mai simple verificări pe care le putem face este să ne asigurăm că conexiunea la internet este în regulă. …
- 2 Actualizați aplicația Gmail. …
- 3 Reporniți dispozitivul Android. …
- 4 Activați Sincronizarea Gmail. …
- 5 Activați Sincronizarea datelor Android. …
- 6 Asigurați-vă că există suficient spațiu de stocare liber. …
- 7 Verificați parola de e-mail. …
- 8 Resetați Gmail.
De ce e-mailul meu nu se sincronizează pe Android-ul meu?
Asigurați-vă că sincronizarea automată a datelor este activată în Setări>Utilizarea datelor>Meniu>Sincronizare automată a datelor. Dacă acest lucru nu vă rezolvă problema, problema poate fi fie din partea furnizorului dvs. de e-mail, fie din partea aplicației. … Pentru a șterge memoria cache și datele aplicației de e-mail, urmați acești pași: Accesați Setări.
Cum resetați aplicația de e-mail pe Android?
Resetați toate preferințele aplicației simultan
- Accesați Setări > Aplicații.
- Atingeți meniul Mai multe ( ) din colțul din dreapta sus.
- Selectați Resetați preferințele aplicației.
- Citiți avertismentul – vă va spune tot ce va fi resetat. Apoi, atingeți Resetare aplicații pentru a confirma decizia.
18 янв. 2021 г.
Ce să faci când nu primești e-mailuri?
Începeți cu aceste sugestii:
- Verificați că conexiunea dvs. la internet funcționează. Dacă nu este, există patru lucruri pe care le puteți face pentru a o repara.
- Asigurați-vă că utilizați setările corecte ale serverului de e-mail. …
- Confirmați că parola dvs. funcționează. …
- Confirmați că nu aveți un conflict de securitate cauzat de firewall sau de software-ul antivirus.
De ce e-mailul meu nu funcționează pe telefonul meu?
Dacă aplicația de e-mail pentru Android nu se mai actualizează, probabil că aveți o problemă cu accesul la internet sau cu setările telefonului. Dacă aplicația continuă să se prăbușească, este posibil să aveți un manager de activități prea restrictiv sau să fi întâmpinat o eroare care necesită ștergerea memoriei cache a aplicației și resetarea dispozitivului.
De ce e-mailurile mele nu apar în căsuța mea de e-mail?
Din fericire, ar trebui să puteți găsi sursa acestei probleme cu o mică depanare, iar cele mai frecvente cauze ale lipsei e-mailurilor sunt ușor de rezolvat. E-mailul dvs. poate dispărea din căsuța dvs. de e-mail din cauza filtrelor sau a redirecționării sau din cauza setărilor POP și IMAP din celelalte sisteme de e-mail.
De ce e-mailul meu nu funcționează pe telefonul meu Samsung?
Goliți memoria cache și datele aplicației de e-mail.
Puteți șterge memoria cache a aplicației navigând la Setări și apoi atingând Aplicații. Selectați aplicația de e-mail, apoi atingeți Stocare. … Pentru a șterge datele aplicației, navigați la Setări și apoi atingeți Aplicații. Selectați aplicația de e-mail, apoi atingeți Stocare.
De ce e-mailul meu nu se sincronizează pe telefonul meu Samsung?
Depanarea sincronizării e-mailului pe un dispozitiv Android este aceeași ca și pe orice alt dispozitiv, începeți prin a dezactiva totul și vedeți dacă sincronizarea funcționează. Mai exact, dezactivați WiFi și dezactivați Economisirea energiei. 2: Confirmați că aveți conexiune la internet. Încercați să navigați pe browser.
Cum îmi configurez e-mailul pe telefonul meu Android?
Adăugați un nou cont de e-mail
- Deschideți aplicația Gmail și navigați la secțiunea Setări.
- Atingeți Adăugați cont.
- Atinge Personal (IMAP/POP) și apoi Următorul.
- Introduceți adresa de e-mail completă și atingeți Următorul.
- Alegeți tipul de cont de e-mail pe care îl veți utiliza. …
- Introduceți parola pentru adresa dvs. de e-mail și atingeți Următorul.
Cum resetați complet o aplicație?
Atingeți Aplicații sau Aplicații și notificări, în funcție de cum este numită această opțiune pe dispozitiv.
- În Setări Android, atingeți Aplicații sau Aplicații și notificări. …
- Apăsați din nou pe Aplicații. …
- Lista aplicațiilor instalate pe dispozitivul dvs. Android. …
- Atingeți Stocare. …
- Atingeți Ștergeți datele. …
- Confirmați ștergerea datelor și setărilor aplicației.
Cum îmi resetez setările de notificare?
Pentru a reseta preferințele aplicației pe dispozitivul Android, urmați pașii:
- Deschide Setările dispozitivului.
- Navigați la Aplicații și notificări sau Manager de aplicații sau Aplicații, în funcție de dispozitivul și versiunea software-ului dvs.
- Atingeți cele trei puncte prezente în colțul din dreapta sus și selectați „Resetați preferințele aplicației”.
Cum îmi resetam pictogramele?
Cum să resetați aspectul ecranului de pornire (și să ștergeți toate pictogramele aplicației simultan)
- Deschideți setările dispozitivului dvs.
- Atingeți „Aplicații”
- Atingeți „Aplicația Google”
- Atingeți „Stocare”
- Atingeți „Gestionați spațiul”
- Atingeți „Ștergeți datele lansatorului”
- Atingeți „Ok” pentru a confirma.
De ce e-mailurile mele nu sunt livrate?
Atunci când un e-mail nu este livrat unui destinatar, mai multe motive ar putea fi cauza. … E-mail marcat ca spam de furnizorul de e-mail. Serverul de e-mail al destinatarului a blocat e-mailul. Trimitere server de e-mail listat pe o listă neagră.
De ce e-mailul meu nu se actualizează?
Accesați Setări -> Conturi și sincronizare: asigurați-vă că este bifată Sincronizarea automată. Verificați conturile relevante pentru a vedea dacă sincronizarea este activată pentru ele (faceți clic pe cont și vedeți ce este bifat).
De ce nu primesc niciun e-mail în contul meu Gmail?
Atingeți contul și asigurați-vă că ați bifat „Sincronizați Gmail”. Ștergeți datele aplicației Gmail. Deschideți aplicația Setări a dispozitivului dvs. -> Aplicații și notificări -> Informații aplicație -> Gmail -> Stocare -> Ștergeți datele -> Ok. Odată ce ai terminat cu asta, repornește-ți dispozitivul și vezi dacă asta a funcționat.